De beker vers gezette koffie omgooien: slechte start vanochtend. Ik zet altijd koffie met een filter op een mok: kokend water op een beste schep koffie want de eerste mok mag best pittig zijn. In de herhaling: de tweede beker ging goed, maar toen zwierde ik het filter eraf… keuken onder de prut….  ☻
De zon lonkte, het laagje ijs op de zoefzoekie (mijn karretje) was snel verdwenen: tijd om erop uit te gaan. Ik heb het wat onderschat, die ijzige wind vanmorgen. Tegen half negen liepen we ons ‘rondje plas’. Kraag omhoog, handen af en toe diep in de zakken en stevig doorstappen. Het geklots van het water: ik hou van dat geluid. Wat dat betreft ben ik en echt ‘watermens’ en kan ik uren doorbrengen aan de waterkant:De meeuwen, intrigerende vogels die krijsen als krengen; hun vlucht echter vind ik sierlijkHet seniorenduo heeft zich vermaakt en ik ook: goed voor een flinke dosis vitamine i:Er ligt al dagen een fikse verkoudheid op de loer: hoogste tijd voor een stevige hutspot!
Fijn weekend gewenst!

