… dat ik vannacht op de bank heb geslapen. Gewoon omdat ik daar zin in had. Mijn dekbed was nog niet opgeruimd. Ahum. Niet echt handig met een hond die vanuit de blubber bij thuiskomst direct op diezelfde bank duikt met een luid ‘oeww’ en ‘aaww’ van genoegen. Dat zal ook wel ja op mijn pas verschoonde zachte dekbed… Nou ja, eigen schuld dikke bult 🙂
DSC09872DSC09873DSC09878DSC09904DSC09920DSC09866DSC09853DSC09913Het was een heerlijk begin van de dag (op het dekbed na, maar die is inmiddels al weer droog): niemand te zien in het veld want ‘iedereen’ zat vast nog aan het kerstontbijt of was onderweg naar de meubelboulevard of een P.raxis waar het ongelooflijk druk was… Zo langzamerhand begin ik te ‘landen’. Ik geniet van de vrije dagen. Lekker thuis aanrommelen, eindelijk weer eens een boek lezen, muziek luisteren, teken- en verfspullen tevoorschijn gehaald en zo vermaak ik me uitstekend!

