Tags

Brrrr… en dat het koud is! Thermolegging onder de spijkerbroek aan, extra shirt onder de dikke trui en redelijk op tijd naar het bos vanmorgen. De honden vinden het prima, die genieten toch wel 😉 Op de ijsbaan was al volop vertier, leuk om naar te kijken en owww wat kriebelt het maar ik ben wijs en laat de schaatsen mooi in het vet. Ik kan me niet permitteren om iets te breken…DSC03187We hebben toch goed anderhalf uur gelopen, het was eigenlijk heerlijk wandelen want in het bos is het toch net iets meer in de luwte. Ik had van 11-12 uur gepland voor de tuinvogeltelling. En blijkbaar heb ik een heel goed uurtje gepland en nee niet op dat moment de vogels gevoerd. Dat doe ik al zo rond zevenen ’s morgens.
Mijn lijstje:
Tuinvogeltelling-200113aHet was inderdaad druk in de tuin, de hele dag door. Wellicht vanwege juist de kou? De grootste verrassing was het winterkoninkje! Ik hoor het regelmatig boven alles uit twitteren, maar laten zien, ho maar. Het prachtige vogeltje kwam op het juiste moment. De foto is bagger, wel leuk als waarneming:DSC03414winterkoninkjeNou vooruit, nog een paar kiekjes:DSC03274DSC03293DSC03311DSC03386DSC03565DSC03480DSC03606DSC03551DSC03654Hebben jullie ook meegedaan aan de vogeltelling?

