Tags

‘Als het enige gebed dat je in je leven zou zeggen ‘dank je wel’ was, was dat al voldoende’.
Meister Eckhart

Het waaide nogal en dat vond ik heerlijk! Het betekent echter ook dat het snel gebeurd is met de bloesem helaas… De boom die vanochtend nog barstensvol roze was, had vanmiddag beduidend minder kleur. Zo snel gaat dat. Vandaag ‘hoefde’ ik niks, dus heb ik mezelf een paar uurtjes vrije tijd cadeau gedaan. Het was fijn om even niks anders te ‘hoeven’ en te ‘moeten’ (om af te leren, dat vele moeten….) dan naar de bomen kijkenDSC01779k DSC01811k DSC01821k DSC01844kDSC01832k (2)Overal die bloesem, het is bijna teveel en overweldigend.
Ik hou van die zachte, die frêle, die doorschijnende, die tere tintenDSC01931 DSC01938 DSC01942 DSC01943Bij zoveel schoonheid kan ik niks anders dan fluisteren ‘Dank je wel’…

