Vóór de drukte aan waren we gistermorgen al bijtijds op stap. Geen regen en de temperatuur viel alleszins mee. Lekker de laarzen aan en struinen met de viervoeters, de tijd aan onszelf hebbend. Boterham, flesje water en een appeltje mee, kortom dan vermaak ik me opperbest 🙂 Net als de viervoeters overigens…

Ik had gehoopt op een oranjetipje, maar moest het doen met een koolwitje; ook mooi DSC02967DSC02952Bloesem, het houdt gelukkig nog niet op!DSC02929 DSC02931en terwijl ik wat in het natte gras lig te koekeloeren en de zon doorbreektDSC02753vermaakt het hondenspul zich uitstekend… Izzy jagend op muizen en Juda met zijn stok DSC03002 DSC02979DSC03043DSC03040De koekoeksbloemen gaan op hun retour, het is ieder jaar weer een feest om ze te zienDSC03093En nu een bak koffie en aankleden, ik ben niet zo opschieterig vanochtend…

 

