Tags

,

Dit jaar helaas geen jonge mussen in mijn nestkastje.
Toch hoor ik ze in de bomen flink kwetteren, waarschijnlijk hebben ze daar ergens genesteld.
Dagelijks komen ze langs om te kijken of er nog wat van hun gading is:
DSC09097

DSC09078

DSC09074DSC09068Het blijft erg leuk om ze in de tuin te hebben!

Ook de duif komt regelmatig langs en pikt graag een graantje meeDSC09109Een aantal weken geleden dacht ik enige drukte te zien rondom het nestkastje.
Jawel, er zijn nieuwe bewoners…. en druk dat ze het hebben! Het valt niet mee om dat vliegend volkje te fotograferen, toch een impressieDSC09151 DSC09280 DSC09328 DSC09346Gelukkig hangt het kastje helemaal achter in de tuin en heb ik geen last van ze.
Bovendien zouden onze supermarkten er héél anders uitzien zonder bijen; laat ik maar zuinig zijn op ‘mijn’ bijenvolk!

