Het hakte er aardig in, die hitte voor mijn senioren. Reden temeer om bijtijds op stap te gaan. De zon kwam er nog niet door, het was een beetje heiig en aangenaam. Wij waren niet de enige die vroeg op stap waren…DSC09956 DSC09959 Natuurlijk moest er even een vlag worden gezet DSC09971Overal vlasleeuwenbekjes ratelaars, mooi!DSC09949 DSC09951 DSC09952Nog even naar Juda’s favoriete plek, de stok van gisteren is gauw gevonden 🙂DSC00057 DSC00078 DSC00111Het mannetje had niet zo’n goede dag vandaag; hij is moe, wellicht vanwege de warmte…. (dat hoop ik althans…)DSC00039Izzy heeft er zoals altijd zin in: alert en vrolijk!DSC00009 DSC00131Na onze wandeling de honden thuisgebracht en wat boodschappen gedaan. Nog even bij ‘mijn’ klaprozen gaan kijken, ze bloeien uitbundig! DSC00231kBij thuiskomst duikt Izzy onder mijn bureau; dan weet ik wel hoe laat het is: onweer in de lucht. Zo ongeveer een half uur van tevoren voordat het onweer voor ons hoorbaar en zichtbaar is, verschanst ze zich in haar ‘hol’. Inmiddels is het heerlijk opgefrist, heel erg aangenaam voor de senioren! Incluis mezelf 🙂

