Juda had een paar beroerde dagen en ik kon niet goed achterhalen of het vanwege de warmte was of wellicht toch pijn. Hij zat me bijna letterlijk de deur uit te hijgen, leek misselijk en kon z’n draai niet vinden. Ik moet mijn draai nog vinden met een hond mijn o zo trouwe kameraad die nu echt oud aan het worden is. Die zichtbaar strammer en stijver wordt, af en toe gammel op de poten en doorzakken (en wat moet ik daaraan wennen :-() Gelukkig heb ik een hele fijne dierenarts die me goed uitlegt wat er aan de hand is/kan zijn en die me de ruimte geeft om te ‘spelen’ met de medicatie. Hij leek ogenschijnlijk wat last te hebben van kennelhoest, maar door een opmerking die ik elders las bedacht ik me dat hij last kon hebben van brandend maagzuur door de pijnstillers. Nu ik hem daar iets tegen geef is mijn beer een stuk opgeknapt! Hij klimt weer op de bank, is vrolijk, komt met zijn bal aan en scheldt graag de achterburen uit, in samenwerking met Izzy uiteraard…. Vandaag was het echt Joetjes-weer: niet te warm en een heerlijke wind! En daar houden we van, de beer en ik!

Izzy -mijn trouwe bijrijdster- houdt de kat aan de overkant in de gatenDSC00651Juda zoals gewoonlijk rustig op de achterbankDSC00654 heeft weer z’n blije kopDSC00690luid ‘woewawawa’ rollebollendDSC00670op de uitkijkDSC00715ik was blij dat er geen dode vis lag, dan toch maar liever paardenpoep…DSC00709zelfs een sprintje trekken lukte de oude man heel goed DSC00747Vanochtend heb ik eerst even genoten van de klaprozen en de kamilleDSC00508a DSC00550a DSC00621Fijne zondag gewenst!

