“En eigenlijk hoef ik dit helemaal niet, dit zomerse weer”, piep ik beschamend. Een paar dagen is nog te doen, een week mag ook nog, maar dan wil ik graag weer wolken zien. En 20 graden. Het slurpt energie, de warmte doet pijn aan mijn ogen en zo kan ik nog wel even doormekkeren 🙂
Voor iedereen die wel van de zomerse temperaturen houd: geniet ervan!
Mijn tijd komt zo rond oktober wel weer….

De temperatuur overdag zorgt er voor dat de viervoeters en ik ’s morgens zo tegen zevenen op stap gaan. Dat is het heerlijkste uurtje van de dag. Het lopen in de nevelige wereld vind ik zalig! Bovendien ruikt het zo ontzettend lekker naar gemaaid gras en dauw. Van die uurtjes geniet ik wel heel erg! De viervoeters ook. Voor hen ligt er ter afkoeling een yoghurt/tonijn-ijsje in de vriezer, vinden ze heerlijk! DSC05108DSC05169DSC05141De zon omgeven door nevel, mag wat mij betreft de hele dag zo blijven 🙂DSC05178DSC05182 DSC05205DSC05220DSC05233En voor iedereen die met vakantie is/gaat: een hele fijne vakantie gewenst!

