Tags

Soms ga ik met een bepaald doel op stap en wordt het niet wat ik voor ogen had. Zo ook vanochtend. Ik was alweer onderweg naar huis, toen ik gefladder zag. Het was maar goed dat ik een stevige boterham bij me had, want ik vergat de tijd aan de waterkant. Mijn maag vertelde me twee uur later dat er toch echt iets naar binnen moest. Heerlijk mijn boterham aan het water gegeten, flesje water bij de hand ter verkoeling. Ik voelde me zowaar met vakantie!
Het was een gefladder van jewelste; ik genoot in de schaduw van een briesje en de juffers.
De mannetjes:
DSC07180DSC07195DSC07317 DSC07366DSC07314En dit zijn de vrouwtjes:DSC07378 DSC07454Tot mijn verrassing lieten de reeën zich weer zien, met een inmiddels al groter gegroeid kalf:DSC07238 DSC07243Ik zat aan de waterkant langs een fietspad. Het was best wel druk met fietsers en wandelaars. Het viel me op (zoals wel vaker) dat maar weinig mensen zien wat er zoal voor moois om hen heen is.

