Na de zomerdip keert langzamerhand de energie terug, het is onderhand herkenbaar en voorspelbaar. Zo half september komt deze diesel weer op gang. Omdat ik momenteel ‘in-between-jobs’ ben, kan ik eindelijk een aantal grote klussen aanpakken. Mijn huis inmiddels een flinke poetsbeurt gegeven, er is behoorlijk opgeruimd en de achtertuin staat op de kop. De buurman had ooit een -ietwat gammele- schutting gezet waar na de voorjaarsstorm weinig van over was. Inmiddels staat er een nieuwe schutting, is er drastisch gesnoeid en voor komende week staat het leggen van een klein terras op de agenda.DSC03220DSC03224Het begin…, binnen een paar uurtjes was het klaarDSC03222Blij met de nieuwe bak met winterharde viooltjesDSC03435aEen grote hortensia in herfststemming mocht voor een zacht prijsje weg, hij vult prachtig een lege plek in een hoek opDSC03431Vanmorgen hebben we heerlijk genoten van ons rondje bosDSC03303 DSC03345 DSC03356 DSC03364DSC03360 DSC03375Gestadig verschuift het buitenleven naar binnenleven, maar gezien de verwachte temperaturen ga ik komende week ongetwijfeld nog veel plezier hebben van mijn nieuwe terras!

