Het bos hier is nog flink in het groen, al zal dat met deze harde wind en storm op komst niet lang meer duren. DSC07348Het was echt geweldig herfstweer, ondanks de fikse regenbui die we op de kop kregen. Bomen genoeg om te schuilen, al dacht Juda er héél anders over… die ‘pompidompidomde’ met geniet-hoofd de paden op, de lanen in 🙂 DSC07345Izzy struint graag naar spannende geurtjesDSC05575-2Al verschillende keren had ik gekeken of ik het mooie amethist-zwammetje al zag, vandaag had ik geluk! Een heel groepje nog wel. Ik besloot eerst onze grote ronde te lopen en de honden naar huis te brengen om dan zelf terug te gaan. Kletsnat was ik toch al, dat maakte niet meer uit.

Het amethist-zwammetje, nog niet helemaal op kleur maar dat komt welDSC07366Zo’n centimeter of 4 hoog, het doet denken aan dat mooie oude fluweelDSC07379 DSC07385 DSC07396 DSC07416Altijd weer anders, die zwammen en altijd weer bijzonderDSC07511 DSC07515DSC07554Het lieveheersbeestje had haast…. trippelde snel de stammetjes af en ging er bijna letterlijk als een haas vandoorDSC07561Het was echt genieten vandaag!

