Gisteren ben ik met Juda naar de plas geweest, lekker uitwaaien.
Het was voor hem wat onwennig om nu zelf de konijnenholen te moeten inspecteren…
Izzy was de konijnenjager: daar waar zij ging, moest het wel leuk zijn 🙂
DSC00568En dan even het water in, het strandje opDSC00576 DSC00610Morgen ga ik haar halen.
Gistermiddag is ze gecremeerd, en wel op de tijd waarop madam altijd ‘Uit!’ wenste te gaan.
Alsof ze ook nog hier d’r poot in heeft gehad…
Ik liep bewust op dat moment met Juda op onze uitlaatstek.
De zon brak door en gaf het landschap een prachtige herfstgloed.
Een werkelijk schitterende grote formatie ganzen vloog over.
Waarschijnlijk strooi ik haar daar uit.
Waar ze altijd naar hartelust heeft kunnen struinen.
Izzy hoort niet in een potje op de kast.
Maar voorlopig moet ze het daar maar even mee doen…

We pakken langzaam de draad weer op en hervinden ons ritme van routine én leuke dingen doen.
Straks mag Juda mee naar het tuincentrum, helemaal nieuw voor hem.
Ik hoop dat ie niet voortdurend gaat lopen markeren… 😉

