… zonder de MuizenjaagsterDSC01481… zonder haar stralende bek en lange tong die overduidelijk vertelden dat het Daar Ergens vooral Heel Erg Leuk was….DSC02209… zonder mijn stoel in te pikken…DSC06189… zonder letterlijk de kat uit de boom kijken (er zat een giga grote rode kat in de boom)DSC03441… zonder eekhoorns speuren in het bosDSC02187… zonder haar blik van ‘ik ga op stap hoor, tot zo!’DSC08198… zonder altijd die blik in de verteDSC07700… zonder haar zo typische Izzy-loopjeDSC04073… en nee, niet elke begroeting was even vriendelijk: de sokken erin om haar punt te maken… (waar het altijd bij bleef, ze was geen hond die een gevecht aanging) 😉 DSC06026 DSC06030De overburen hadden konijnen, maar geen goede ondergrond in de ren. Geen wonder dat het hele konijnenspul aan de wandel ging… voor Izzy -en Juda- was het rondje in de buurt FEEST! Voor mij iets minder… DSC08340… zonder twee zwarte snoeten ♥ DSC03717 dsc09491… en vooral zonder haar allerliefste smoeltje… kwaad op haar worden had weinig effect: ze bleef vrolijk kwispelen en kon me aankijken van ‘ach mens, maak je niet zo druk!’DSC02914Ze waakte over huis en haard en vooral over ons…DSC07661Nog altijd is het oorverdovend stil zonder haar aanwezigheid, haar levendigheid, haar trouw, haar aanhankelijkheid, haar ‘overal-als-de-kippen-bijzijn’… DSC06558Dag lief meisje… ik mis je ♥

