Vandaag heb ik mezelf een vrije dag gegeven. Een pas op de plaats om mezelf niet voorbij te hollen. Zo langzamerhand hervind ik mijn ritme: tijdig opstaan, ontbijten en vooral weer gezond en lekker koken voor mezelf. Het bijlezen van jullie blogs en reageren lukt me momenteel niet goed, sorry daarvoor. Spullen uitzoeken en allerlei zaken regelen vraagt niet alleen veel tijd, maar vooral ook veel energie. En daarvan mag het wel ‘een onsje meer’ zijn… Aan ‘kastje <—> muur’ ontkom ik niet helemaal.
Daarnaast leg ik beslag op kostbare vrije tijd van lieve vriendinnen.
En zo vliegen de dagen om.

’s Ochtends vroeg ga ik eerst een uurtje de natuur in.
Het doet me goed, dat wandelen en kijken, luisteren en stil zijn. Vanochtend was het zo ontzettend mistig, een wereld zo klein dat ik aarzelde om er op uit te gaan. Toch gegaan en wat was het waanzinnig mooi toen heel voorzichtig de zon doorbrak.
En met het doorbreken van de zon brak in mij ook de dam…DSC04411DSC04478kAlles onder de dauw en spinragDSC04560kDSC04572a DSC04575kDSC04506kDaarna nog even naar ‘mijn plas’ geweest, de zwanen zijn druk bezig met hun nest. Te ver weg voor foto’s helaas.
De kuifeenden echter zijn beslist niet minder mooi… DSC04722k DSC04730kbHelemaal vrij lukte niet, maar ik kan er wel weer tegenaan na zo’n pauze-dag!

