Alles wat ons ritme vertraagt en ons tot geduld dwingt, alles wat ons terugbrengt in de langzame cycli van de natuur, kan ons helpen.
May Sarton

DSC05129k

DSC05127av

DSC05171DSC05178DSC05179

Bijzondere dingen gebeuren mij.
Bijzondere mensen gebeuren mij.
Het is (bijna) teveel om te bevatten.
Het voelt als een soort van gewijde tijd, heilige tijd.
Ik kan slechts met verwonderde blik kijken en intens dankbaar zijn.
Kijken als een ontvankelijk kind met grote open ogen.
Het is te groot en te veel voor woorden.
Ik voel me zo rijk.
Als stille genieter voel ik, kijk ik en absorbeer ik.
Ik bewaar de kostbare schatten in mijn hart.
En volg ik en vertrouw ik op mijn eigen ritme en intuïtie.
‘Slow, quick quick slow’.
Ik krijg zoveel moois en dierbaars terug voor wat staat voor ‘Verlies’.
Dank…

