Denk niet dat alles me zomaar komt aanwaaien. Integendeel. Ik moet er hard aan trekken. Verdriet verwerken betekent ‘Werken’. En ook ik heb niet altijd de zeilen mee. Dat kan niet en dat hoeft ook niet. Ik wil wel uitgedaagd worden. Zo is het leven. Het gaat in fases, met bijzondere en mooie dingen, maar ook met valkuilen. Regelmatig zit ik in een hoekje of bij iemand op de bank te snikken. Of loop ik een poosje flink tegen iemand aan te zeuren. En moet ik mezelf een flinke schop onder mijn hol geven: ‘Hup An!, in beweging, want anders gebeurt er niks!’ Vandaag was zo’n dag: slechte nacht met bijna-paniekmomenten en een slechte start van de dag. Ik bedoel maar…
Dus vanochtend vroeg -zin of geen zin, moe of niet moe- eerst het natte gras ingedoken:DSC05266a DSC05337b DSC05340 DSC05361 DSC05376 DSC05390 DSC05397 DSC05436 DSC05442 DSC05457

DSC05349kOm achteraf spijt te hebben dat ik niet nog eerder ben gegaan… magisch mooi was het!

