We lopen heel wat af, het ventje en ik. En we genieten er allebei erg van. Boaz kweekt gespierde billen met zijn huppeldrafje en mijn broeken gaan inmiddels ietwat ruimer zitten —> bijkomend voordeel 🙂
Een waterrat lijkt er vooralsnog niet in te zitten…
DSC03704hij is meer het type landrot, gok ik…
DSC03699Hij komt steeds meer los en dat is erg fijn om te zien!
Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog uit de ‘verpakking’ gaat komen.
Hij snuffelt gezellig om me heen en jaagt hooguit eenden uit de berm…
Vandaag ondanks de wind de macrolens weer eens uit de tas gehaald. Met wat geduld toch een paar plaatjes kunnen maken:
DSC03878DSC03906DSC03909DSC03930De klaprozen… altijd weer mooi en fragiel:
DSC03772DSC03806DSC03811bZo langzamerhand kom ik weer in mijn ritme, en dat voelt goed.
De opmerking vandaag ‘je ziet er weer uit als vanouds!’ heb ik maar opgevat als een compliment… 🙂

