Ik ben een beetje pc-moe merk ik, en wat fotografie-moe en ook wel enigszins blog-moe. Vandaar wat minder blogjes en ook het bijlezen van andere blogs schiet er bij in. Komt allemaal wel weer.
Wat ik wel met veel plezier doe is heerlijk buiten rommelen.
Het Hondje om me heen, die toekijkt hoe ik in Zen-modus met een mesje gras tussen de tegels weghaal. En dat heeft wat: gewoon lekker op mijn gat zitten en tegel voor tegel bij langs. Kan ik ook heerlijk bij denken en mijmeren.
Met Boaz wip ik regelmatig even T.uinland in om wat inspiratie op te doen. En natuurlijk voor een kop koffie met een kaasbroodje-om-te-delen.
In deze warmte zijn vooral de wandelingen ’s ochtends heerlijk.
Hij is dol op het bos met allerlei spannende geuren en weet inmiddels heel goed de weg:
DSC07028

DSC07048En een waterrat wordt het ook heus nog wel…
DSC07087DSC07107Inmiddels bloeit de kamperfoelie volop, ik hou zo van die geur
DSC07060Libel bij de plas:
DSC07112

Het gras gemaaid, Boaz leek aan hondsdolheid te lijden…. prachtig om te zien:DSC07119

En ze komen we alweer tevoorschijn, de zwammen:DSC07010b DSC07013

Fijn weekend gewenst allemaal en tot later!

