Jawel, er komt een nieuwe cd uit van Leonard Cohen!
Die ik (uiteraard) al heb gereserveerd bij b.ol.
Ik ben heel benieuwd!
Popular Problems LCMet het mannetje gaat het prima.
Binnenshuis blijft hij op zijn hoede en ietwat timide.
Maar zodra ik ’s avonds rond een uur of negen de keukenla opentrek, komt hij aangehold: want geheid dat er wat lekkers uit de la tevoorschijn komt.
De veranderingen zijn subtiel, maar dagelijks zie ik wel een nieuwe ontwikkeling.
Buiten is hij heerlijk vrij, de paden in het bos kent hij inmiddels heel goed!
En elke boom moet even worden besnuffeld en gemarkeerd:
DSC00654aEn in de wind doen zijn oren het heel goed… 🙂
DSC00677DSC00704DSC00706En hoe het met mij gaat…
Ik heb best moeite om opnieuw mijn draai te vinden.
Regelmatig kan ik het amper behappen dat in een paar maanden tijd alles zo is veranderd.

