Of ik een middag wilde oppassen op Olivier.
Dat hoef je me geen twee keer te vragen…
Olivier de Hovawart.
Mijn Grote Vriend.
Hij loopt en rent als een echte Bommel, met een stralend blije snuit en fiere wapperstaart.
Regelmatig even achterom kijkend of de roedel wel volgt.
Heeft met Boaz geen enkel probleem.
Binnenshuis moest mijn smurf even laten weten dat HIJ vooral de baas is in ZIJN huis, maar dat was ik niet met hem eensch 🙂
Een goede gelegenheid om even aan de touwtjes te trekken.
Speeltjes.
Boaz kijkt er niet naar om.
Totdat Olivier liet zien dat hij het speeltje wel erg leuk vond.
Tsja… dat kan een smurf zich niet laten welgevallen…
Lachen hoe Boaz in de mand de kamer werd doorgesleept, maar loslaten… echt niet!
PC180001-(3)b

PC180003b

PC180013b

PC180016bWe hebben ’s middags een fijne wandeling gemaakt, mijn de Mannen en ik. De regen deerde niet.
Het is zo’n mooi stel samen.
Een Gouden duo.

En ik…?
Ik vond het heerlijk om met twee honden op stap te gaan.
Genietend tot in mijn tenen en glimmend van oor tot oor van voorbij sjezende en elkaar uitdagende blije honden.
Het voelde bijna als vanouds, en vooral o zo vertrouwd.

