Zo heel vroeg waren we niet vanochtend op deze eerste kerstdag en ik had me verheugd op een heerlijk rustig rondje bos.
No way dat dat lukte…
Blijkbaar wilden de vele hondenbazen genieten van het zachte weer voor het kerstontbijt aan.
De motorcrossers waren al met veel kabaal paraat zo tegen negenen in het bos en ik was als de dood dat ze Boaz zouden pletten die lekker liep te struinen op het bospad.
We zijn schielijk het bos ingedoken.
DSC02229Kleine zwammen op een boomstronk
DSC02245bBoaz poseert:
DSC02272Het blijft favoriet, dat beukenblad in het bosDSC02274Stoere smurf…DSC02295… maar niet heus, want dit is wel een Hele Grote Plas waar hij echt echt niet doorheen gaat 🙂 DSC02320Reflecties in de plassenDSC02301k DSC02303waarbij sommige beelden me aan abstracte houtskooltekeningen doen denken, ik hou daar vanDSC02321b… en aan kerstverlichtingDSC02311We maken nog even een ommetje en ik had bedacht dat ik wel graag een roodborstje zou willen zien… mijn cadeautje van de dag!DSC02361DSC02363dWees niet zo bang voor Kerst.
Het zijn twee dagen,
dat is niet meer dan achtenveertig uur.
En uren, het ene vlug, het andere trager,
uren vervliegen op den duur.

Willem Wilmink

