De foto laat het overduidelijk zien: gevalletje ‘artrose’ in mijn knie.
Vandaar het belabberde lopen, stijfheid en de pijn.
Eigenlijk had ik wel zoiets verwacht, het is geen complete verrassing.
Ik kan het plaatsen, maar toch doet het zeer.
Het is een stapje achteruit, zo voelt het.
Er is een verwijzing naar de orthopeed, maar ik weet nog niet of ik daar nu iets mee wil of kan.
Gelukkig heb ik nog even de tijd om daarover na te denken; ik denk dat er buiten het reguliere medische circuit ook wel wat te halen valt.
Lange wandelingen met Boaz zitten er nu niet in, maar gelukkig hebben we hier fijne losloopplekken waar hij zijn neus kan gebruiken en zijn poten flink kan strekken!
DSC04877DSC04889DSC04928Nee, echt blij met dit bericht ben ik niet, maar het had erger kunnen zijn.
*mompelt iets over ouderdom-en-gebreken*
Het verklaart echter wel mijn verlangen naar voorjaar en wat warmte, dat maakt het allemaal net even wat comfortabeler!

