Het was vanmiddag heerlijk toeven bij de plas!
Ik word zo blij van dat gezellige loopje en wiebelkontje van Boaz…
DSC07528In de zon, zooooo lekker…
DSC07536DSC07553 DSC07585 DSC07628 DSC07645 DSC07646 DSC07653 DSC07661Wat zijn we inmiddels met elkaar vergroeid geraakt, het manneke en ik!
Afgelopen week sprak ik iemand die ik een poos niet had gezien.
Het eerste wat ze zei was: ‘Wat leuk dat je weer een hond hebt, ik kan me jou zonder hond niet voorstellen!’
En zo is het maar net!

Hij gaat nu één dag in de week naar de hondencrêche en ik merk dat dat goed voor hem is: hij wordt zelfstandiger, waardoor het alleen thuis zijn met kleine stapjes vooruit gaat.
En nog regelmatig verrast hij me met iets nieuws, zoals zelf een speeltje pakken en mij uitdagen.
Vaak duurt dat moment kort, maar het zijn prachtige momenten om mee te maken en die me ontroeren!
Vertrouwen van een hond krijg je niet cadeau, het is best hard werken.
En o zo de moeite waard.
Het ventje is niet meer uit mijn leven weg te denken!

