En toen was daar vanmiddag een allerblijst en joelend hondje dat over het hek sprong… Zo van owowowow-ik-ben-helemaal-door-het-dolle-heen-zo-blij-ben-ik-dat-je-er-weer-bent… geweldig om te zien!
Hij heeft het super goed gehad bij Honduitfantastisch, dat kan ik echt aan hem merken. Maar voorlopig moet hij het weer met mij doen 🙂
Het ontroerde me om te zien hoe mijn ‘rugzakhondje’ zich volkomen vertrouwt voelt bij hen, helemaal opgenomen in hun roedel. Ze voelen hem heel goed aan en dat is voor mij weer een bevestiging van wat ik zie bij Boaz. Bij hen heeft hij alle ruimte gekregen om zichzelf te kunnen zijn, op zijn Boaz-manier: in kleine stappen de dingen doen om zich op zijn gemak te voelen. Wat ben ik blij dat ik het op deze manier heb gedaan en net zolang heb gezocht naar een opvang waarvan ik heel zeker wist dat hij het daar absoluut goed zou hebben.
Hij ligt nu uitgeteld lekker op zijn vertrouwde plek… zo fijn om hem weer thuis te hebben!
DSC08714k DSC08716k DSC08720k DSC08723k DSC08725k DSC08729k P3230005
Blij hondje en blij vrouwtje 😉

