Geen vleugje zon te bekennen vandaag, wel jammer…
Maar toch vanmorgen lekker gelopen met Boaz, die bovendien heel blij was zijn vriendin Miep tegen te komen om samen even flink te kunnen rennen!
DSC05298Het lopen gaat per dag beter, al kan ik heel goed merken dat het lijf weer opnieuw in balans moet komen. Maandenlang aan de sjouw met een pijnlijke knie kan bijna niet anders dan resulteren in een verkeerde houding en scheef lopen. Dus werk aan de winkel. Mijn rug protesteert en ik kan me af en toe zo heerlijk onhandig voelen 🙂 Maar ook dat gaat weer goedkomen!
Ik heb mezelf deze week getrakteerd op een pot viooltjes.
Omdat ik er dol op ben.
En ik hoef er niet voor door de knieën…
DSC08845bb
DSC08776b
DSC08819b
DSC08834
DSC08840
‘Singing in the rain’…
DSC08880b
DSC08753
DSC08811
En voor Boaz leuk vertier binnenshuis —> piepkleine brokjes eruit zien te krijgen
P3250014Heerlijk om weer lekker tegen hem aan te kunnen klessebessen!
Nu hoef ik niet meer in mezelf te mompelen *gniffel*

