Het was bar koud gisteren met die frisse wind. Dat had ik behoorlijk onderschat. Met als gevolg dat ik redelijk brak niet zo fit opstond vanochtend. Het zonnetje vandaag maakte veel goed en daar heb ik dan ook dubbel en dwars van genoten! Onkruid stukje bij beetje weghalen en daarna een poos met een boek in de tuin, Boaz aan mijn voeten. Als het hem te warm wordt, zoekt hij de schaduw wel op. Behalve als hij een kat langs de schutting hoort of ziet lopen: actie! Een paar kiekjes van de laatste dagen (ik maak altijd veel te veel 🙂 ) Het Boaz-album raakt ook al aardig gevuld…
DSC00842

DSC00843
Overal druppels
DSC00820b
DSC00861ben parels van ijskristallen op de katjes
DSC00933
DSC00903
Daarna gekeken of de bosviooltjes alweer bloeien, en jawel…
DSC00995b
DSC01002bb
DSC01048b
Ik kon het niet laten: nog even langs de bloesemboom…
DSC01103bDSC01118‘The way to Paradise’, daar moet ik aan denken bij zoveel zachtheid van de bloesem van de boom. De wind verwaait de bloesemblaadjes.
Ik heb wat last van hartzeer.
Terwijl ik naar de bloesem kijk, denk ik aan de woorden van Stef Bos

laat de wind mij -even-
naar de hemel waaien

