Terwijl ik naar buiten kijk, kleurt de hemel prachtig oranje/rood, de bomen gaan flink tekeer! Ik red het niet om er nu vandoor te gaan met de camera, wel een beetje balen. Het is een boeiend schouwspel om vanuit mijn achtertuin te bekijken. Bovendien ben ik allang blij dat het droog is na veel regen!

Bij onze dierenarts is Sint aangekomen en heeft voor alle vaste huisdieren (klanten) iets meegenomen. Mijn brave Boaz heeft eveneens zijn bakje gebracht, waarbij ook aan de medewerkers van Sint is gedacht 🙂Sint DSAHet is een feestelijk gezicht, die gevulde bakken in de vensterbank van de praktijk… leuk he?!DSC09062Echt fraai fotoweer was het de laatste tijd niet, en de mobiliteit laat wat te wensen over. Maar een rondje plas is altijd fijn: de smurf sjeest op volle toeren!DSC08871 … die oren van Boaz: ik moet er altijd zo om lachen, ze lijken wel van elastiek… DSC08881Gisteren hebben we wat op de hei gestruind en kwam ik een collega-fotograaf tegen. Het is altijd leuk om ervaringen uit te wisselen. Bovendien wist hij me nieuwe dingen te vertellen over dit kleine gebied en plekken aan te wijzen die de moeite waard zijn. Zulke ontmoetingen zijn altijd interessant en voor ik het wist, waren we zo’n anderhalf uur verder terwijl dat niet de bedoeling was…

Er is genoeg moois te zien en ik hoef er niet diep voor op de knieën…DSC09181DSC08945DSC08952Blij hondje, en altijd parmantig dat staartje in de lucht…DSC09099DSC09133DSC09161Boaz weet de weg op zijn hondenduimpjes…DSC09179Eindelijk zijn ‘mijn’ zwanen weer tevoorschijn gekomen, geen idee waar ze de hele zomer hebben verbleven. Waarschijnlijk wegens vele werkzaamheden rondom hun gebied verhuisd naar elders. Hun jongen zijn blijkbaar al vertrokken, maar ik ben blij dat ze er weer zijn!DSC08991DSC09011

