Jawel, het was wit vanmorgen!
Vorstig.
En glad.
En ook nog eens flink guur met een harde waterkoude wind.
Maar ja, het Hondje moet wel uit.
En zelf kan ik ook niet zonder mijn dagelijkse porties frisse lucht.
Dus kraag hoog opgetrokken, sjaal om en de snowboots aan.
Eerst maar ons gebruikelijke ochtendrondje.
DSC03020Boaz wilde niet eens even poseren… hij dacht er het zijne van 🙂
DSC03031Tijdens dat kleine rondje zag ik al verscheidene auto’s flink glibberen, het ging op het randje goed. Dat is altijd het enge van dit weer: sneeuw ben ik niet zo bang voor, maar ik heb een loeihekel aan ijzel. Dus gingen we pas tegen de middag op stap voor de grote ronde, we bleven voor de zekerheid dicht in de buurt en daarom werd het een rondje arboretum.

Een he-le-maal-dol-hondje in de sneeuw…DSC03258DSC03268DSC03271 DSC03272 DSC03281 DSC03314De luchtjes blijken nóg spannender dan normaal, er werd heel wat afgerend door de sneeuwkabouter…DSC03336DSC03341 DSC03344DSC03349DSC03373Ondanks de kou is het dan toch volop pret met en van deze kleine blije man waar ik met zoveel plezier naar kijk… zo kunnen de eenvoudige dagelijkse dingen zorgen voor een brede glimlach en voldaan thuiskomen!

 

