In het hart van elke winter zit een trillende lente, en achter de sluier van elke nacht zit een glimlachende dageraad.
Kahlil Gibran

Het is een soort van ‘zorg voor de ziel’, dat vroege opstaan en struinen in de natuur met mijn hond. Vooral op zulke ochtenden als vandaag: weer die heerlijke vorst en het zo mooie gebied even voor onszelf hebbend. Tegen half tien komen de joggers en fietsers op gang en zijn wij wel uitgewandeld… dan lonkt de koffie. Gelukkig rent Boaz niet achter fietsers/joggers aan en als ik zeg ‘even wachten’, doet hij dat heel netjes. En daar ben ik best wel een beetje trots op… het ventje heeft zich al zoveel dingen eigen gemaakt sinds hij bij mij woont.

Het stuiterhondje dat er geen genoeg van kreeg… en ik ook niet 😉DSC01799DSC01785DSC01814DSC01832Terwijl ik in het gras zit, zie ik af en toe iets bruins langs sjezen en met een blije snuit een koekje komen halen… genieten!DSC01877DSC01892 DSC01932DSC01950DSC01980 DSC01994 Mosjes DSC02014Het zijn van die kleine maar o zo mooie geluksmomenten.
Dan kan ik de rest van de dag doorbrengen als een kat die spint van innige tevredenheid…

