Vergeleken met grote delen van het land zijn wij er in het Noorden vandaag goed afgekomen. Oke, het was best vies warm en erg benauwd, maar geen heftig onweer met overstromingen. Want dat lijkt me vreselijk om mee te maken.

Boaz houdt zich op dagen als deze gedeisd en ik ook. Zelfs vanochtend vroeg had hij niet zoveel puf. Toen ik thuis ontdekte mijn lensdop kwijtgeraakt te zijn en weer terugging, had hij niet zoiets van ‘Joepie, we doen nog een rondje!’ Gelukkig wist ik waar ik waar ik hem verloren had en waren we snel klaar. De smurf lag voor de rest van de dag voor pampus en het vrouwtje ook…

De kleuren van de vele soorten gras zijn prachtig momenteel! Vooral na de regen van afgelopen maandag was het de volgende ochtend een lust voor de lens en voor het oog:DSC08492DSC08495kDSC08519kDSC08538DSC08673DSC08685DSC08689kDSC08729DSC08744Hoe mooi kunnen dan de gewone simpele dingen toch zijn…

