Tags

Toen ik vanochtend met Boaz op stap ging, zag ik vanuit mijn ooghoek het vogeltje al zitten op het paaltje. Enigszins verscholen tussen de struiken. Aanvankelijk dacht ik ‘een klapekster!’, maar het blijkt een grauwe klauwier te zijn. Heel voorzichtig zette ik de auto stil om het prachtige vogeltje niet te verstoren en hoopte maar dat ik tijd genoeg zou krijgen om de grote lens op de camera te zetten. Het moest snel gebeuren -goed instellen schoot erbij in-, maar ik ben blij met deze twee foto’s van het zo mooie vogeltje dat je niet dagelijks tegenkomt…DSC09765kk DSC09766kbNa zoiets moois kan mijn dag al niet meer stuk 🙂

‘Mijn’ zwanen lijken te zijn verhuisd, jammer want ik ben zo benieuwd hoe het met hen en hun jongen gaat. Bovendien vroeg me ik me ook af of de beide futenparen nog wel jongen hebben gekregen… jawel, één stel in ieder geval wel.
Gisteren kwamen ze trots hun jongen showen…DSC09636DSC09656DSC09701 DSC09723Een plezier om naar te kijken…!

 

 

