Tags

,

Even overwoog ik om het foto- en blogbijltje erbij neer te leggen, want ‘het is allemaal wel eens voorbij gekomen’. Een beetje het gevoel van herhaling en ‘als het maar niet saai wordt’, zoiets. Maar ik kan het toch niet laten om de camera mee te nemen: er valt altijd wel weer iets moois te zien. En de kleine man en ik kunnen niet zonder onze dagelijkse struintocht πŸ™‚ Niets zo heerlijk dan op stap te zijn met mijn kleine kameraad, een zoek- of balspelletje hier en daar, liggen in het gras en turen door de lens. En wat als ik me niet meer verwonderen kan over ‘het kleine’…

Het teken-seizoen is weer losgebarsten, dus was het goed opletten terwijl ik naar de zo mooie zevenster lag te kijken…






Terugwandelend wilde een weideweekjuffer ♀ wel even poseren…


Op weg naar huis zag ik op een nestkastje een mus zitten.
Dus hup auto aan de kant en een poosje staan kijken.
Jawel hoor: er moesten snaveltjes worden gevuld πŸ™‚


Het is ook vandaag wederom heerlijk wandelweer, dus trekken we er straks fijn op uit, mijn kleine man en ik.
Koekjes mee, een balletje mee en toch ook maar weer de camera mee πŸ˜‰


We gaan er weer een mooie dag van maken.
Fijne zondag gewenst!

