“Despite its dark veins, the transparency of dragonfly’s wings assures me of a pure, innocent world.” – Munia Khan

Afgelopen zondag scheen de zon volopen besloot ik ’s middags nog even naar de oude begraafplaats te gaan, waar altijd wel weer iets valt te ontdekken…natuurlijk gaat Boaz dan met me mee 🙂ik werd getrakteerd op een feestje van libellen op de prachtige hekwerken en de aloude stenensoms zijn het alleen al de kleuren die het doenblij verrast werd ik door de porseleinzwam sommige hoeken zijn en voelen erg donker; op andere plekken waar het veel lichter is, is het weer een heel andere beleving en gewoon mooi om door de bladeren te kijken en de kleine man maar wachten 🙂glanzende vleugels in het zonlicht, adembenemend mooi… het zijn telkens weer de kleine dingen die het doen…

