Soms heb je zo’n dag: een dag met een gouden randje. Niet omdat ik me nu zo denderend energiek voelde, maar toch klopte alles op de één of andere manier. Het was plezierig om met dochterlief planten voor haar tuin te halen. Ik heb mezelf getrakteerd op mooie ouderwetse geraniums in verschillende tinten roze die ik in een grote bak bij de voordeur heb gezet. Met wat kleur bij de deur is het altijd leuk thuiskomen. Het weer speelde een grote rol: eindelijk lekker in m’n t-shirt buiten lopen ipv de dikke trui. En op sandalen uiteraard 🙂 De beestjes komen ineens uit allerlei hoeken tevoorschijn:DSC06781 DSC07119 DSC07140Een prachtig met goud bekleed vlindertje, amper een centimeter grootDSC07130Tot mijn verrassing besloot deze vlinder een eindje met ons mee te lopen in Juda’s vachtDSC07133De vergeet-me-nietjes in het veldDSC07151De honden vermaken zich uitstekend terwijl ik in een veld vol boterbloemen lig, het ultieme lente-gevoel DSC07189

DSC07203En van zo’n beeld word ik blij….DSC06711aDe duiven zitten op de schutting te wachten op hun handje voer, net als de mussen. Vanuit mijn ooghoek zie ik een roze akelei tussen de paarse variant. Hij staat op een plek wat binnenkort op de schop gaat. Ik heb hem uitgegraven en in de voortuin geplant. Zo kan ik er nog meer van genieten!DSC07300

