Het is bijna 23.00 uur en ik zit nog even heerlijk buiten onder de sterrenhemel.
Mijmerend over het weekend.
Geen beter begin van het weekend dan een wandeling met Olivier en zijn vrouwtje: DSC09590 DSC09658 DSC09696 DSC09728 DSC09760Heerlijk Blij Beest, die ook heel goed de Kunst van het Bommelen kent ♥
Bovendien geen betere remedie op mijn eerste verjaardag zonder rozen, zonder Izzy en zonder Juda.
Ik heb mezelf verwend met een grote hortensia.
En ben schandalig verwend met prachtige dieprode pioenrozen.
Ik kan mezelf zijn.
Met de vragen die me bezighouden.
Het mag er allemaal zijn.
Ondanks de pijn kan ik het ervaren als rijkdom en dankbaarheid.

Vandaag was ik spoorloper tijdens de speurles van Nandia!
Erg leuk om mee te maken: tijdens de rit van bijna een uur wordt mij een zakdoek in de handen gedrukt, als speurlap voor Nandia. Ze moet mijn geur oppikken. We kletsen de tijd makkelijk vol, het vrouwtje van Nandia en ik. Het is leuk om iets heel anders en iets nieuws te doen!
En ze doet het zooooo ontzettend goed, die Griekse dame!
DSC09815

DSC09820

DSC09836

DSC09837

DSC09876Zo langzamerhand wordt het ‘gewone leven’ weer een beetje zichtbaar.

