Aanvankelijk had ik mijn stembiljet al bij het oud papier gedaan, maar ik heb het weer tevoorschijn gehaald en toch maar braaf mijn burgerplicht gedaan. Zo is het van de ene kliko naar de andere verhuisd.

Het was een frisse wind vanochtend, en ik was ietwat optimistisch met mijn t-shirt met fleecevest. Bovendien is het een goed hooikoorts-seizoen  😉 De zakdoekjes zijn niet aan te slepen. Maar we genieten wel van het buiten-zijn! Wat plaatjes van vorige week…DSC04497’s Morgens vroeg een flauw zonnetje…DSC05430bDe reeën laten zich momenteel weer goed zien, het verveelt nooit…DSC05502 DSC05515 DSC05543En Boaz heeft het druk met heen en weer vliegen…DSC05606… en van het struinen, neus voorop natuurlijk 🙂DSC06018 DSC06026En zodra de zon maar even tevoorschijn komt, zit meneer voor de achterdeur om zich heerlijk te nestelen op zijn kussen…DSC06070 DSC06083Inmiddels staat een courgettesoepje te pruttelen en heb ik in huis wat gerommeld en gekuist. Want ook een kortharig hondje in de rui brengt aardig wat stofwolken voort. Maar niet zoveel als Juda deed. Die kon er echt wat van!

Fijne dag allemaal!

 

